sâmbătă, 3 mai 2014

Cel mai frumos set lingura - furculita din lemn de prun.

Mai intai am facut lingura ..

Toate bune si frumoase. Mai aveam lemn .. zic.. hai sa mai fac o lingura.
M-am apucat eu cu sarguinta .. si da-i ... si mai ajusteaza ... pe ici, pe colo... 
Copilu`: .. - Mami, faci o furculita? 
Eu: - Nu... fac inca o lingura
El (stand calare pe shaving horse si incercand sa curete un lemnisor): - Mami ... (ceva... nu prea il auzeam, ca eram concentrata)

Eu: (munceam la lingura si faceam liniste)
El: - Mami ... (ceva .. la fel.. nu stiu precis ce ..)
Eu: (liniste, concentrare, cioplit)
El: - Mami, nu imi sta lemnul .. :((
Eu: - Pai vezi ca nu impingi destul cu picioarele, de aia nu sta
El: - Asa mami?
Eu: - Pai asa!
In timpul asta, de la atata bazaiala, lingura mea s-a transformat pe nesimtite in furculita mult dorita de copil. Si bine a facut!
Acesta este setul, dupa cioplit:
Acesta este setul, dupa cioplit si dat cu ulei de masline:

2 comentarii:

  1. Pentru salate multe domnisoare si doamne foarte eco vor prefera furculita ta, chiar un set de cel putin 2, forma imi pare foarte buna, dar daca lucrezi in lemn de prun poti avea incredere sa subtiezi un pic dinti si sa incerci sa faci una mai ingusta si una de forma asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Setul acesta de lingura si furculita a ajuns la fata nasei noastre, cadou de nunta, daruit cu mare drag. Inainte sa le dam, pe drum (ca a fost luuung de tot) le-am slefuit cu smirghel si au iesit mai bine decat se vad in aceste fotografii. Nu stiu cat de mult vor fi folosite, dar sper sa le vedem macar atarnate pe vre-un perete cand le vom face o vizita tinerilor casatoriti :)

    RăspundețiȘtergere

Les sculptures