duminică, 4 mai 2014

Duminica ... nu cioplesc

Da, duminica nu cioplesc ... dar fac cumva sa treaca ziua frumos :)
O sa postez etape din realizarea unui cauc (kuksa, canuta din lemn)

Se taie un butuc de vreo 25 cm lungime. Asta este un butuc de plop.
Se decupeaza cu toporul doua laterale (pentru maner) si locul unde va veni scobitura
Se scapa de coaja, in caz ca e un cauc fara coaja :)

Se decupeaza cu o dalta semirotunda manerul
Se scobeste de zor si credeti-ma ca m-am chinuit putin pana am facut o scobitura pe masura acestui cauc. 
Pentru scobit am niste dalti, un cutit rotund... o sa postez si uneltele cu care am lucrat, dar acum ploua si le am prin garaj ... greu de ajuns pana acolo, plus ca nu e prea buna lumina si sa nu iasa pozele urate. Revin musai cu uneltele cat de curand.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Les sculptures