marți, 17 iunie 2014

A 2-a lingura din lemn de nuc


Nu gasesc cele mai potrivite cuvinte sa pot exprima imensa bucurie cu care constat ca pot sa fac asa ceva:
A 2-a lingura din lemn de nuc:

(Am prins 3-4 minute de soare si m-am grabit sa o fotografiez cand era proaspat data cu ulei de masline)





M-am grabit sa o finisez, sa o pot agata pe creanga pe care tot azi am prelucrat-o
...alaturi de alte 6 linguri, dar la loc de cinste :)
Se poate observa ca soarele intrase deja in nori ...
Sigur ca as fi putut sa le asez si mai bine de atat, dar m-am cam grabit  ...
Oricum, cand le recuperez pe toate cate mi-au mai ramas nevandute, refac aranjamentul si poza :)
Multumesc pentru atentie si va doresc numai bine!






5 comentarii:

  1. Roxana, what beautiful workmanship. I love the shape of the handles that your spoons possess. Well done and I hope they find there way into many wonderful homes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you emmabug :). There are realy nice your words. I wish a wonderful day!

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe. sunt ale mele, da? Carmenm bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Carmen, o sa va raspund la fel la ca prima lingura din nuc: pentru expozitia de pe 11-12-13 iulie 2014 din Parcul Crang (Buzau) va trebui sa am cateva produse si momentan nu mai vand din ele. Multumesc totusi pentru interes si va rog sa nu va suparati pe mine. Poate postati o poza cu lingurile dumneavoastra ... mi-ar placea sa le vad :)

    RăspundețiȘtergere

Les sculptures