marți, 3 iunie 2014

nr. 24 - lingura din lemn de prun

Dimineata am vazut bucata de lemn stramb de prun, cea ramasa dupa ce am facut lingura precedenta (23).

Toata ziua m-am gandit la acea bucata, cu intentia clara de a mai face inca o strambatura de lingura.

Dar.... pana ce m-am hotarat eu sa ies afara (dupa unele treburi casnice, mari consumatoare de timp si energie), ce sa vezi!?!  
Disparuse bucata mea stramba de lemn!

Ufff.. acum il banuiesc din ce in ce mai tare pe cainele mare si rau ...
care tot muta prin curte tot ce gaseste: papuci, lemne, mingi mai mici,


mingi mai mari ...  


Ce sa fac? ... daca a disparut bucata perfecta pentru ce voiam eu ... m-am apucat sa cioplesc si eu din ce am gasit.
Si a iesit asa




Multumesc ca m-ati urmarit!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Les sculptures