miercuri, 19 noiembrie 2014

AdSense

Am vrut sa pun pe blog serviciul AdSense.
"AdSense is a free, simple way to earn money by displaying targeted ads next to your online content." ... adica "AdSense este un mod gratuit, simplu de a câștiga bani afișând anunțuri direcționate lângă conținutul online."
Nu am avut noroc .. de ce? Se pare ca nu scriu destul text in postarile mele. In cazul de fata asadar, o poza nu mai face cat 1000 de cuvinte :). Nu-i nimic, si asa ma gandeam ca daca reclamele ar fi fost deranjante, as fi vrut sa renunt la ele.     
Oricum, cat cat puteam sa castig de pe urma lor? .. probabil ca nu mult. Ma gandeam eu asa, ca daca as fi castigat putin de ici, putin de colo, as putea sa imi continui munca asta asa de placuta cu lemnul. 
Dar cum sa fac? ... sunt o gramada de oameni care se duc la munca fara placere si totusi se duc. Cum as putea sa stau eu acasa si sa fac lucruri care imi fac placere? Greu :)

Pana acum am avut mare noroc, am avut timp sa lucrez, nu stiu nici eu de unde am atata noroc :)... nu as putea sa recunosc nimic din vremurile trecute ale copilariei ... referitor la norocul asta al meu :).

Ce sa mai zic? ... cam atat acum
Va doresc numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Les sculptures